Miss Marple

Sitter och tittar på Miss Marple med familjen just nu, så himla mysig serie! Efter en dag med mycket aktiviteter är det skönt att bara sätta sig ner och titta på tv. Klockan 10 imorse var jag hos fotografen igen och tog en massa bilder ute. Det var en massa byggarbetare och lite människor från Reginateatern ute som stod och tittade på samtidigt, mindre kul. Jag är så pryd av mig och vill inte gärna att folk ska titta på haha! Hur som helst. Cyklade tillbaka hem och åkte sen till IKEA med pappa där vi köpte "lite" material till nya tvättstugan. Efter det direkt hem för att byta bil och åkte till båten för att måla botten och tejpa. Färgen räckte precis och nu är den klar! Äntligen! Var tre år sedan jag åkte båt sist så nu ska jag ta igen det.

Köpte två nya bikinis idag på rean (jag som aldrig handlar på rea annars, duktigt!) ska visa dom sen efter Miss Marple!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0