Nostalgiii

Usch panik! Kvällen börjar lida mot sitt slut (okej jag lär ju inte somna förrän vid två inatt men ändå liksom) och jag måste ta mig till ICA för att köpa some jordgubbar, sen måla naglarna, duscha och allt som hör till och tillsist lägga fram kläder, skor, studentmössa, frukost champagne & jordgubbar. Gah jag börjar bli nervös.. Justfan! Ladda kameran kanske också.. ÅH NEJ, jag har ju inte städat klart, försöker typ lura mig själv men nääh. Åh jävla bajs.. Well bara att sätta igång!

Bjuder på några fina bilder dåh

Check out biff-Holly:s armar ;) för att inte tala om de utstickande höftbenen haha!


Avslutningen i 9:an haha.. Holly allra längst ut till vänster alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0