P.S. I love you

Z och jag skulle ha en fjortis-filmkväll igår. Blev ingen fullt ut men nästan i alla fall. Först åkte jag förbi Z och hämtade upp henne och så åkte vi vidare till almunge för att köpa lite gott till kvällen. Tro det eller ej men vi skippade chokladen och köpte grönsaker och dip! Sen tillbaka till henne för att äta med familjen.

Första filmen blev:

.. och så andra filmen:
 

P.S. I love you hade inte jag sett men guud så bra den var! Världens bästa film typ, så himla rörande! Jag som är en riktig grin-pelle satt och höll mig till typ när man får reda på att han dött, då började mina tårar spruta. Fortsatte genom hela filmen ända till slutet på gården. Haha jag säger då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0