Trött?

Yes I am! Ska försöka ta och sova snart faktiskt. Imorgon blir en bra dag tror jag. På förmiddagen tänkte jag åka och handla åt mamma. Förutsatt att jag får låna Audin för pappa då.. Så himla jobbigt att han jämt ska ha den stående på jobbet när jag offrar min dyrbara tid för att åka och storhandla liksom. Aja, taggar både honom och mamma att köpa till bil men det går inge vidare, har försökt i typ 1,5-2 år nu.. Gah! Allra bäst vore om dom lyckades ta sig iväg till Tyskland och importera som planen har varit men mamsen är ju flygrädd och euron ligger ju inte så bra till satteh. Vi får se helt enkelt! En BMW rikare ska vi bli inom kort, det har jag bestämt!

Hur som helst, ska träffa Paulina ialla fall och det brukar vara lyckat. Dessutom borde jag gå till arbetsförmedlingen. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra men det var mami och papi som sa åt mig på skarpen och gå dit, var tydligen viktigt!

Har ju min hästlediga dag på onsdagar också så det blir ingen visit i stallet. Tråkigt men man behöver faktiskt en sån dag, tror det är nyttigt för att man inte ska tröttna. Idag gick det inge vidare med dressyren, Havanna och jag ville inte riktigt samma sak och hon har blivit starkare och orkar mera = mer bus! Red ju med gramantyglar en hel del förra året när vi var inne i en motig mellanperiod och jag tror att det kan behövas igen. Funkar super för mig och henne när hon behöver lite hjälp och inte är tillräckligt stark ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0