Hur ...

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Hmm Bamse kanske. Eller pappa
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du sett? Haha Hip Hip Hora, riktigt rolig film ju!
5. Vem ringde du senast? Mamma!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nej, på onsdagar är jag vanligtvis inte i stallet. Behövs det någon hjälp idag?
7. Vad är dagens planer? Träffa Paulina och gå till arbetsförmedlingen. Usch vilken tråkig dag, regnar dessutom..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är väl lite beroende på, rätt skönt att smsa men ibland när det måste gå fort eller man ska träffa nån föredrar jag nog att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta.
10. När såg du senast din mamma? Hmm.. igår kväll var det nog.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkt blåa.
12. När vaknade du idag? Halv tio, jobbigt att vakna så sent!
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh.. nej?
14. Vilken är din favoritplats? Hmm oj. Vet inte alls. Stallet kanske, rätt avkopplande. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning. Finns väl många platser man inte gillar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Fortfarande i lilla tråkiga Uppsala.
17. Vad skrämde dig som barn? Läskiga människor och gubbar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Bamse!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Think so..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Få se.. Fem stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Bara i Uppland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Åh.. joo tyvärr. Det är fult att ljuga.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vill väl inte gå barfota ute på vintern eller ha skor på mig i sängen så..?
26. Är du social? Joo men visst är jag det, pratkvarn!
27. Vilken är din favoritglass? Åh Ben & Jerry's Wich!! Mums!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en alpinvit BMW 730 och en fin häst!
29. Tycker du om kinamat? Det är ju gott.
30. Tycker du om kaffe? Aah
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller C-vitamin grejs
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm ja lite båda sidorna..
33. Kan du spela poker? Mjaa nja har nog glömt bort det
34. Tycker du om att mysa? Oh ja!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad? Kanske av sånt man mår bra av..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, två pojkar!
37. Vill du ha barn? Självklart
38. Kan du några andra språk än svenska? Joo typ.. lite engelska, tyska, franska och italienska. Kanske litelitelite holländska också.  
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är ju fint men är nog mer en pool-människa
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ehm.. Vet faktiskt inte var mina pengar tar vägen! (oj så oekonomist det lät)
42. Äger du dyra smycken? Dyra är väl en definitionsfråga?
43. Har du någon gång testat narkotika? Nejnej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Öh haha.. Nej men det var väl en macka.. haha
45. Vem är den roligaste människan du känner? Z?
46. Välj ett ärr på din kropp? Får väl bli ärret som jag har på mitt högra knä. Fick det när jag fastnade i ett fotbollsmålsnät och snubblade. Jag skämdes något otroligt över det förr. I kombination med att jag hade komplex för mina "tjocka lår" hade jag aldrig shorts eller korta kjolar när jag var liten, ända sen jag var typ 7.
47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga tråkiga sonyericson låten som va på reklam för hundra år sedan.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har väl lagt undan en massa sånt antar jag. Ligger nog lite ridbyxor och balett & andra danskläder någongstans också.
49. Flirtar du mycket? När jag är på humör. Var nog rätt länge sen nu.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Andreas, på en fest och i paint! 
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj.. Hehe måste va den dära Tusen strålande solar
54. Läser du dagstidningen? Unt?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nee
56. Dansar du i bilen? Njaej..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte, skrev i studentmössorna i fredags i alla fall!
59. När var du i kyrkan senast? I fredags
60. Vilka personer utmanar du? Z!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0