Bra kväll

Gårdagens utgång vart spårad men mycket lyckad. Till en början satte jag och Paulina oss och tog en drink på BJ. Vi spanade in några killar vi ville ha och bestämde oss. Självklart lyckades vår plan. Visade sig att de var några stekare från stockholm, inte helt fel. De hade reserverat bord (vilken normal lame uppsala-bo reserverar bord på BJ..) och sen skålades det Moët. Träffade även på Z, Felle-ponken & CO!

Påväg därifrån ropade någon okänd Viktoria och sen började han snacka om "gay-Robban". Alltså hur länge ska man behöva höra det där? Känns ganska uttjatat nu med tanke på att det var nästan 1,5 år sedan. Kvällen avslutades på Firman där vi sen dessutom bytte killar. Nån hög jävel försökte sno med sig Paulina eftersom han skyllde på att han "inte kunde rå för att han var kåt på min kompis". Nähä du sa jag då och så flyttade vi på honom och satte dit en kille som såg ut som Soran. Mitt sällskap var en halvsvensk kille vars pappa kom från Libanon. Han tyckte om att slåss och hade gått ut gymnasiet med 300 poäng. Nån som vet vad SCAM FAC är? Inte jag heller. När klockan sen närmade sig gå-till-stationen-i-klackar-för-att-ta-sista-bussen-hem-tiden så lämnade vi folket.

Tack för en händelserik kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: paulina

så jävla bra vi är !

2009-03-14 @ 13:33:40
URL: http://schteklund.blogg.se/
Postat av: Holly

Sjukt bra haha! Allt enligt planerna ;)

2009-03-14 @ 13:49:07
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0