Hej hopp gummisnopp

Jaha hur mår folket idag då? Lugnt eller? Tänkte väl det. Rösten är finfin idag, har nämligen ingen. Min väninna Paulina bara skrattade åt mig när jag skulle säga hej och resten av folket fattade inte ens att jag sa nått. Ursäkta att jag anstränger mig och försöker vara trevlig!!!!! Ska genast sluta med det så kanske alla blir nöjda? Okej visst!!  Ehm ja idag har varit en skitdag. Japp för jag har som vanligt tillbringat en stor del av dagen med att diska skitiga foderhinkar, vattenhinkar och mockat typ två boxar. Dessutom har jag mockat en hage i typ 2 timmar, sååå mysigt verkligen. Aja, man får väl se det positiva också, blev rätt trött i armarna och ryggen plus att solen sken så in i helvete rakt i ögonen. Mypys! Nu ska jag gå upp och kolla vad pappa sågar för nått, det luktar träslöjd i hela vårat hus.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0