Högskoledagen

Idag har det varit Högskoledag för oss som går sista året på gymnasiet. Vi fick gå runt och lyssna på föreläsningar på universitetet. Först gick vi på en samhällsinriktad föreläsning. Egentligen var det meningen att vi skulle lyssna på en om allmäna studier på universitetet men vi råkade av någon anledning hamna fel.. Efter det mötte vi Kosha, Andreas, Kinden och Rezan och därefter knallade vi bort till Ekonomikum för att lyssna på ännu en föreläsning. Jag måste bara säga att Nationalekonomi verkar vara det absolut tråkigaste man kan läsa! Handelsrätt verkade däremot riktigt intressant. När dagen var slut hoppade vi in i Fermens bil. Det var inte den mest bekväma åkturen jag varit med om, fick ryggskott. Så åt vi lite på Max (!) och sen tillbaka in till stan.

Jag kom hem för nån timme sen, har varit i stallet och bussarna är inte så värst snabba. Idag mötte jag och Havanna en gubbe med sin hund när vi var ute på promenad. Alltså folk är så himla trevliga ute på landet, där hälsar alla och man byter några ord. Den där gubben med hunden var så gullig!


Dags att avsluta det här inlägget för nu är det dags för mig att packa träningsväskan, mot Kraftkällan!


Hihi söta vi va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0