Käk och filmmaraton

Idag har jag haft en riktig tjockisdag. Allt som allt har jag ätit 3 stora kakor, en portion makaronipudding, en halv påse popcorn, en dubbelmacka med ost, keso, sallad och skinka på och sist men inte minst en banan. Haha och klockan är bara 15.40, galet! Dessutom har jag faktiskt också hunnit med 3 filmer. Först Linas kvällsbok och därefter Patrik 1,5. Nyss avslutade jag också Fjorton suger. Roliga filmer tycker jag.
Jag kan ju bara säga till de som inte sett Linas kvällsbok, se den!! Klockrena kommentarer hela tiden. Så himla rolig film. Patrik 1,5 är det lite mycket förväntningar på så man blir lite besviken även fast den ändå är bra. Sen har jag lite svårt för att se när de hånglar och sliter av sig kläderna men det är ju en annan sak. Jag menar hallå, man kan ju bara inte sätta Gustaf Skarsgård i en roll som homosexuell, då är ju inte livet värt att leva längre!

Fjorton suger är mest bara rolig för att den är så grymt fjortis. Typ "allt händer, alla knullar med alla" ja ni vet, lite sån stil med en massa helpsykat drama som ingen utom hormonberusade ungdomar fattar. Sen ett plus för att man blir sugen på sommar och mysiga fester! Kolla det här klippet, när pappan frågar om han ska med och spela golf  så svarar han att "det är sossit å spela golf".

Oj! Nu kom jag på att jag måste se Hip Hip Hora när jag ändå håller på..object width="425" height="344">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0