Lördagen..

Japp, nu kommer alltså updaten om igår. Vid halv ett mötte jag upp min kusin Anna på centralen och så började vi jakten på en studentklänning till mig. Efter att vi rotat igenom NK på vita klänningar kände jag mig nog lite besviken men vi fortsatte vidare och tillslut fann vi den! Är inte 100 på om det blir den men troligtvis, kan ju hända att det dyker upp en annan lite senare i vår. Hur som helst, vart en liten shoppingrunda sen fika med morotskaka på Mocco. Därefter bar det av hem till henne på östermalm. Jag som egentligen är urusel på datorer fick agera datorproffs och fixa lite grejer, skillat! Efter allt pulande med datorn gick vi iväg till Ciao Ciao där vi hade ett bord. Ciao Ciao har Stockholms godaste pizzor, mums! Tillsist klev jag på tåget efter en, som alltid lika mysig tjej-dag tillsammans med Anna.

Tack för hjälpen med klänningen!

I väntan på tåget hem kom fyra poliser springandes efter tre små pojkar i 10-12 årsåldern. Killarna såg inte så glada ut och hade nog gärna stuckit iväg men poliserna höll dem kvar.. Busfrön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0