riktigt skön vinst

Den här dagen har varit jättebra tycker jag! Först var den som Holly sa högskoledagen. Och resan med Fermens bil var nog det roligaste på länge, haha! Sen efter det gick jag till stadsbibblan och läste en bok som jag måste läsa till svenskan, satt där i nästan två timmar för att jag skulle vänta på Anna. När jag hade hållt på somna tusen gånger och det kändes som jag hade kissat på mig kom hon äntligen! Då gick vi till Hotel Linné där vi åt mat innan basketen. Shit säger jag alltså, fett bra och spännande match! Jag och anna skrek som fan i slutet när det var 12 sekunder kvar och Uppsala ledde med 2 poäng och de andra laget tog bollen hela tiden, men som tur var lyckades dom aldrig få i den i korgen.  2 poäng till Uppsala och vinst med 74-70. JAAAA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0