sjukt seg dag

Det här måste varit den värsta dagen på länge? Först och främst var jag sjukt trött och som Holly skrev hade vi väääääääääääääärldens segaste historia lektion, jag höll på somna hela tiden. Ögonlocken bara föll ner hur mycket jag än kämpade. Det var ju tur att det inte bara var jag som var drabbad... Efter skolan kunde jag inte åka hem och ta det lugnt, nej nej, då skulle jag vänta för att gå på teorilektion 17.45. Kunde som tur var gå hem till mormor och morfar men somnade ganska snabbt där, hehe. Iaf nu är jag hemma för ett bra tag sen och funderar faktiskt på att sova (redan), fast först måste jag lugna ner mig och kolla på OC. Krya på er alla sjuka!


om jag inte minns fel var det här på en annan historia lektion?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0