söndag

Söndag är en segdag enligt mig eftersom jag aldrig orkar göra något då. Har väl därför så sjukt mycket att skriva i bloggen, nja inte direkt. Lägger upp nån random bild ist för det är nog roligare..


En söt liten hund(!!!!!)


Eckerölinjen - inget att rekomendera,  höll på spy för det gunga så mkt


bra rastplats, ser annars ut som jag har jättekort hår


bara Holly och jag vet hur underhållande det kan vara att sitta här på sommaren


Holly försöker förklara nånting


Z roar sig i väntan på bussen


Dom är väl för underbara...


Kommentarer
Postat av: helena

Åh, den där hunden var så hiiimla liten och söt! önskar att jag kände nån som hade en sån så man kunde gosa lite med den :)

2009-03-09 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0