Sonntag

Den här helgen har jag vaknat jättetidigt både lördag och söndag. Igår vaknade jag halv nio och idag vid kvar över åtta. Vafan liksom, när man väl kan sova ut så vaknar man tidigt. Aja lika bra det för idag hade jag dressyrträning halv elva (snark!). Den gick förövrigt inte superbra men det lossnade efter ett tag och i slutet kändes det rätt bra faktiskt.

Pappa har varit i Tyskland med sin bästis och kollat på båtar. Idag kom han hem och gissa vad han hade med sig? Jo, choklad!! Mums! En toblerone och en milka, båda i megasize! Haha jag som är helt tokig i choklad, mamma frågade hur länge jag trodde att det skulle räcka, jag tippade på en vecka. Vi får väl se..


Nu ska jag skriva lite på mitt svenska-föredrag eller läsa boken. Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0