Yesterday

Igår var en skitdag. En så där dagen efter dag när man är trött och tjurig och går i sin egen lilla värld. Träningen gick inte så bra, körde axlar och mage i ca 45 min sen skulle jag springa men det var så uttråkande att jag bara klarade av tre, ja ni läste rätt, tre ynka minuter. Kvällen skulle tillbringas hos käraste Niklas för att titta på melodifestivalen men ja, så kul är det ju inte. Hur som helst slutade även denna kväll med utgång. Först var vi på en nation, billigt värre! Därefter tog vi och några av killarna taxin till folket. People är ju inte mitt favvisställe men med rätt sällskap kan man hitta på de mest galna sakerna och skratta så att man får ont i magen. Dessutom träffade vi en kille som hade störst händer i hela världen, jag skojar inte, de var verkligen det.


Snart ska jag dra till stallet för att fixa allt där. Ska rida en annan häst idag så träning på gymmet behövs inte!

IKEA måste tjäna mycket på sina påsar, de finns ju i vartenda stall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0