Stek

Hallå! Vet att vi har varit riktigt usla på uppdateringen, sry!

Hur som helst, kan ju berätta att inte så värst mycket hänt (okej jag ljuger som fan nu). Vi har sprungit på skivor (endast en riktigt boring, de andra galnaaaa) och sånt. Just nu sitter jag och försöker göra klart två svenskagrejer. SKITTRÅKIGT!! Samtidigt lyssnar jag på Simon and Garfunkels Bridge over troubled water vilket inte gör mig allt för glad. Den spelades nämligen på min kompis begravning när jag var åtta år. Muntert som fan. Men ah, tydligen rätt bra pluggmusik iaf!

Woho så annars då? Ehm jo imorrn är det skolkamp. Vette fan om jag ska gå men måste i alla fall till skolan och hämta ett svenska c-prov som jag ska plugga till. Annars så får vi se, kanske en fika med Eken-Steken om jag hinner med. Tillsist är det skiva på kvällen, skrapan på skaris. Ses vi där?

Hittade en skön sida btw som jag tydligen är hedersmedlem på utan att jag visste om det: Schtekare
Rätt skönt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0